Financiële begeleiding na je studie

Als oud-student van onze school heb je hard gewerkt om je waardevolle diploma, attest of getuigschrift te behalen. Je bezit nu voldoende kennis om als zelfstandige aan de slag te gaan en te bouwen aan je eigen onderneming. Ben je op zoek naar boekhoudkundige begeleiding om dit allemaal in goede banen te leiden?

Bij Centrum voor Avondonderwijs bieden we meer dan alleen maar opleidingen. Ons uitgebreide netwerk van professionals stelt ons in staat om je extra begeleiding aan te bieden, ook nadat je jouw opleiding hebt afgerond.

Onderaan deze pagina vind je onze partner-boekhouders die je financiële begeleiding aanbieden tijdens de opstart van jouw bedrijf, maar ook bedrijven ondersteunen die reeds jaar en dag bestaan.

Word onze partner in financiële begeleiding

Bij Centrum voor Avondonderwijs zetten we ons in om het schoolgerelateerde succes van onze alumni door te trekken naar hun professionele loopbaan. Een groot deel van onze opleidingen is gefocust op het verwerven van voldoende kennis en vaardigheden om als zelfstandige aan de slag te gaan. En hier kom jij natuurlijk op het toneel.

Wil jij jouw financiële kennis delen met onze studenten en hen begeleiden tijdens het opstarten van hun bedrijf? Of wil je advies geven aan professionals die reeds langer als zelfstandige werken? Centrum voor Avondonderwijs biedt een groot netwerk aan ondernemers, ervaren werknemers en young potentials die jouw kennis en expertise weten te waarderen.

Contacteer ons en ontdek al jouw voordelen!

Peter Nysen

peter@boekhoudkantoornysen.be