Persoonlijk carrièreadvies

Wat goed dat je met je nieuwe carrière wil starten met een opleiding via de Managementschool. Dat betekent dat je jezelf wilt ontwikkelen en klaar bent om verder te groeien.Dankzij een sterk team van kennisexperten en ervaren leercoachesbieden we een breed pakket van bedrijfsspecifieke leertrajecten.

Jouw specifieke doelstellingen bepalen?

Kies dan voor loopbaanbegeleiding. Na een intakegesprek met onze opleidingsadviseurs, tekenen onze experten een traject uit op maat van jouw organisatie. Opleidingen kunnen worden aangepast aan je specifieke noden. Je krijgt een persoonlijke begeleider toegewezen die met jou bekijkt wat je sterktes en verbeterpunten zijn. Samen ga je op zoek naar de mogelijkheden om alles uit je carrière te halen.

We werken samen met ervaren loopbaanbegeleiders!

Volg het stappenplan:

1. Bepaal je doelen

Bekijk de thema's van de Managementschool en bepaal je favoriete onderwerpen. Bepaal zelf welke thema's jouween boost gevenaan je bedrijfsinzichten en aanzienlijk je professionele prestaties verhoogt!

2. Ga voor kennis en inzichten op lange termijn

Ga voor elk van je gekozen thema's na welke opleidingen je kansen op succesaanzienlijk verhogen en maak een lijstje!

3. Bepaal je niveau

Beginners kiezen best voor een opleiding waar geen voorkennis voor nodig is. Je kan op elk moment een vervolgopleiding volgen. Bekijk zeker ook de allrounds waar je evolueert van beginner tot expert.

4. Kies doelbewust en efficiënt

Neem de webpagina's van alle opleidingen uit je lijstje grondig door, lees de infobrochure en vraag een gratis proefhoofdstuk aan. Tip: op eCampus kan je handig opleidingen vergelijken!

5. Kom je cursus inkijken

Op onze secretariaten kan je je favoriete cursusboek doornemen en al je vragen stellen. Zo weet je exact wat je te wachten staat!

6. Plan je startdatum en leslocatie

Alle opleidingen worden meerdere keren per jaar ingepland op verschillende locaties. Zo ben je zeker van een startdatum bij jou in de buurt.

Wij staan voor je klaar!

Hulp of advies nodig bij je ideale opleiding? Onze opleidingsconsulenten staan op elk moment voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Ze geven je goede raad en gaan samen met jou op zoek naar de opleiding die bij je past. We zijn er voor jou!

Je kan ons op verschillende manieren bereiken. Per telefoon op +32 (0)3 292.33.30, door het contactformulier in te vullen. Je kan ook altijd een berichtje sturen via de chat.Uiteraard ben je ook altijd welkom op een van onze secretariaten.