E-marketeer, cpProfessionWithFuture

Het internet is hét medium bij uitstek om je business te doen groeien. Jij bent als e-marketeer een kei in online adverteren, SEO/SEA, e-nieuwsbrieven en social media. Je zet een krachtige online strategie op poten, spot opportuniteiten en maximaliseert het rendement van het bedrijf waarvoor je werkt.

In deze trendmatige thuiscursus leer je online toepassingen te gebruiken om je klanten en prospecten te bereiken. Je ontdekt hoe je een online shop opzet, leert over de analyse van online consumentgedrag en bedenkt succesvolle marketingcampagnes. Met dit diploma maak je jezelf onmisbaar binnen elk bedrijf.

Content is king.

Bill Gates
cpWouldYou
  • doeltreffende online marketingcampagnes uitwerken én uitrollen
  • weten hoe je jouw website bovenaan de zoekresultaten van Google krijgt
  • leren hoe je sociale media inzet als handige marketingtools
  • thuis op eigen tempo studeren, met online begeleiding door een echte topmarketeer
  • aan de slag als freelance Marketeer of als medewerker op de marketingafdeling van een bedrijf
E-Marketing
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €389
cpProgram E-Marketing
E-Marketing afstandsonderwijs
cpCourseContent
  • Online marktonderzoek uitvoeren
  • Online marketingstrategieën voorbereiden en uitvoeren
  • De ideale online marketingmix samenstellen
  • Creatieve virale marketingcampagnes ontwikkelen
  • Werken met een webshop
  • Online marketing via advertenties, blogs en e-mail
  • De zoekmachine: SEO en SEA
  • Marketing op social media als Facebook, Twitter en LinkedIn
  • Customer Relationship Management
  • Het gebruik van landingspagina's
  • Analyse van online consumentengedrag
E-Marketing diploma
cpSkillsAndSkills
  • Een succesvolle online marketingcampagne maken en tot in de puntjes uitvoeren
  • Verschillende technieken, media en tools gebruiken om je boodschap uit te dragen (SEO, SEA, social media...)
  • De resultaten van je campagne verwerken en interpreteren (met oog op een volgende campagne)
E-Marketing school
cpFutureOpportunities
  • Medewerker bij een reclamebureau of op een marketingafdeling
  • Zelfstandig e-marketeer
cpTeachers E-Marketing

cpPracticalInfo

Je gaat direct aan de slag na je inschrijving! De digitale cursus staat binnen 1 minuut op jouw profielpagina en op het online studentenplatform. De papieren versie gaat onmiddellijk op de post. Die ligt binnen de kortste keren bij jou in de brievenbus. Via ons interactief studentenplatform ontvang je een jaar lang begeleiding van een echte marketingexpert. Thuisstudies zijn bovendien extreem flexibel. Jij hebt de totale vrijheid: je studeert waar je wil én wanneer je wil. Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

cpFinancialInfo

Je betaalt voor je opleiding E-Marketing maar 389.00 euro. Hiervoor krijg je een uitgebreid cursusboek en een jaar lang professionele begeleiding van een absolute topdocent. Daarnaast krijg je ook toegang tot het online studentenplatform én de mogelijkheid om binnen een ruime termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen. Zo heb je alles bij de hand voor een vlotte thuisstudie!

E-Marketing
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €389

cpStartNewCarreer E-Marketing. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse E-Marketing

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

takeCourseAsPart

cpAllroundModalIntroText

cpAllroundHomeModalBody

cpExemptionDiscount
cpAllroundUSP1
cpAllroundUSP2
cpAllroundUSP3
Digitale Marketing - Allround

• Diploma
  • cpHomeCourseType
  • €1490
cpMoreInfoButton

cpProgram Digitale Marketing - Allround

Bedrijven zetten massaal in op sterke online aanwezigheid om klanten te bereiken. Consumenten bepalen meer dan ooit hun eigen informatiestroom. Daarom is een strategische online marketingcampagne simpelweg onmisbaar. Als Digitale Marketeer heb jij daarvoor de knowhow!

Dankzij deze thuisopleiding groei je stapsgewijs uit tot een onbetwiste marketingexpert. Je jongleert met social media, SEO en mobile marketing. Je stuwt je bedrijf naar een optimaal rendement! Als geen ander zet je de onderneming in de spotlights, trek je nieuwe klanten aan en verzilver je groei.

Marketing professionals zijn enorm in trek op de arbeidsmarkt. Met deze thuisstudie op zak ga jij dan ook een uitdagende en aantrekkelijke carrière tegemoet!

cpFutureOpportunities
  • Medewerker in een marketingbedrijf
  • Leidinggevende op een marketingafdeling
  • Zelfstandig online marketeer
savingsOnAllround

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

HELENA

Centrum Voor Afstandsonderwijs is an amazing company to keep learning & growing your skills and talents

JANA T.

In onze sector is er een zware concurrentiestrijd. Iedereen wil natuurlijk zo veel mogelijk klanten binnen halen. Om op een relatief goedkope manier meer potentiële klanten aan te spreken, ben ik de cursus online marketeer gaan volgen. De zaken die ik in de cursus leer, pas ik meteen toe op onze campagne.

OMER O.

We brengen dieetproducten op de markt en dan is het belangrijk dat je de juiste doelgroep bereikt. Via internet kunnen we een veel ruimer gamma laten zien dan in een folder. E-marketing is echt wel een aanrader.

cpLiTestimonials