Management - Team

Goede managers bezitten uitstekende leiderskwaliteiten. Je moet naast kennis hebben van het vak, in staat zijn een team moeiteloos aan te sturen. Daar komen wij in beeld! Onze professionele docenten hebben allemaal een achtergrond als manager en weten perfect hoe ze jou moeten klaarstomen voor de carrière van je dromen. Samen met ons intern team zetten ze zich dag na dag in om jouw opleidingstraject zo vlot mogelijk te doen verlopen.

Onze docent-managers

Al onze docenten zijn professionele managers die jaren ervaring hebben binnen hun specifieke vakgebied. Ze worden zorgvuldig gescreend en hebben één doel: studenten inspireren.

Onder het motto "al doende leert men", ervaar je via hen de échte praktijk. Zo leren ze jou de kneepjes van het vak en ondervind je meteen hoe het voelt om aan de slag te gaan binnen de sector. Maak kennis met onze docenten!

ONZE DOCENTEN

Ons intern team

Samen met de docenten vormen onze interne medewerkers de absolute fundering van onze school. Laten we even een kijkje nemen achter de schermen!

De front office-crew bestaat uit een reeks gedreven opleidingsconsulenten die dagelijks paraat staan om jou te helpen met al je vragen. Samen met de copywriters, het grafisch team, het HR-team, het IT-team en de boekhouders, doen zij er alles aan om jou vlotjes te laten navigeren doorheen jouw opleidingstraject. Maak kennis met onze interne medewerkers!

ONS INTERN TEAM

fCompareCourses