Ga voor een productieve zomer

Wil je eerder dan anderen je diploma behalen en opvallen op de arbeidsmarkt? Ben je al aan het werk en wil je profiteren van jouw betaalde opleidingsdagen? Schrijf je dan in voor onze Summerschool en versterk jouw vaardigheden binnen een specifiek vakgebied. Zo bereid jij jezelf in een recordtijd voor op een nieuwe en succesvolle toekomst! Haast je, want de laatste vrije plaatsen vliegen de deur uit. Schrijf je vier maanden op voorhand in en geniet van 20% korting met de code BEFIRST. Wat meer tijd nodig? Schrijf je dan drie maanden voor de startdatum in en krijg 10% korting met de code VROEGBOEK! Waar wacht je nog op?

Ga voor een stralende toekomst

Wat is de Summerschool?

• Profiteer van 10-20% korting op jouw favoriete opleidingen
  • Maximaliseer je zomer
  • Krijg intensief les van ervaren docenten
  • Geniet van zonnige pauzes met medestudenten
  • Netwerk met experts
  • Haal het beste uit jouw zomer
  • Studeer buiten in de zon
  • Behaal met voorsprong jouw diploma
  • Start vroeg in jouw sector

Studeer deze zomer

Groepslessen

Wil je deze zomer samen met anderen aan je persoonlijke doelen werken? Dan zit je goed bij de Summerschool! Tijdens onze groepslessen ontmoet je medestudenten met dezelfde passie. Samen met hen ontdek je de leerstof in een ongedwongen en gemoedelijke sfeer. Je gaat in dialoog met de docent en geniet van het sociale contact tijdens groepswerken. Zit de lesweek er weer op? Dan ga je gewoon iets drinken met je nieuwe vrienden! Zo krijgt ook je sociale netwerk een enorme boost. Zetten wij alvast een stoel voor je klaar?

studeer in groep

Virtuele lessen

Wil je deze zomer graag bijleren maar heb je het druk druk druk met allerlei activiteiten? Volg dan een virtuele les bij de Summerschool! Met deze studiemethode studeer je vanuit een zelfgekozen locatie. Toch sta je dankzij je eCampus altijd en overal in nauw contact met je docent en medestudenten. Digitale communicatie staat dus centraal. Je sociaal netwerk uitbreiden via je online netwerkverbinding? Dat doe je bij ons! Een Spaanse costa, de Noorse fjorden of gewoon vanuit je luie zetel. Waar volg jij je virtuele les?

studeer virtueel

fCompareCourses