companyFaqHeader

Algemeen

Heb je opmerkingen over je eindresultaat? Dan beschik je over een bezwaartermijn van veertien kalenderdagen die ingaan op het moment waarop de examenresultaten beschikbaar zijn. Tijdens deze termijn dien je een aangetekende klacht in bij de school. Deze klacht wordt voorgelegd aan een jury bestaande uit een lid van de directie, de administratie en een hoofddocent. De beslissing van de jury leidt mogelijk tot een gemotiveerde afwijzing van de klacht of een bevestiging of herziening van het oorspronkelijke resultaat.

Bekijk ons examenregelement voor meer juridische informatie.

Financieel

Je kan een factuur bekomen wanneer je op het moment van inschrijving in het bezit bent van een geldig ondernemingsnummer. Dit wil zeggen dat je al zelfstandige bent op het moment van inschrijving. Wanneer de firma het volledige cursusgeld heeft betaald, wordt er op eenvoudige aanvraag een factuur opgemaakt. Je stuurt dan een mailtje naar info@centrumvooravondonderwijs.be. Je vermeldt daarin je studentennummer, de firmagegevens, je naam en het facturatie-adres. Wij zorgen ervoor dat je binnen drie werkweken de factuur opgestuurd krijgt via de post.

Inschrijven is makkelijk:

• Je vult het online inschrijvingsformulier in.
  • Kies meteen je betaalmethode (online of via overschrijving).
  • Je krijgt hiervan een bevestiging via e-mail.
  • Hou er rekening mee dat je plaatsje in de klas pas verzekerd is als je je inschrijfgeld ook effectief hebt betaald. Na je betaling ontvang je een bevestigingsbrief.
  • Deze bevestigingsbrief neem je mee naar de eerste les. Je kan ook steeds langskomen op het secretariaat om je ter plaatse in te schrijven. Je kan er het inschrijvingsgeld enkel betalen met een bankkaart of een creditcard.

Examen & Diploma

Volg je een thuisstudie? Dan plan je zelf een online examen via de eCampus. Dat doe je door in je persoonlijk profiel de opleiding waarvoor je een examen wil afleggen, te selecteren en vervolgens op ‘examen inplannen’ te klikken. Nadat je een examen hebt vastgelegd, wordt jouw examenaanvraag door ons beoordeeld. De status van je aanvraag volg je via de agenda in je eCampus. Het online examen gaat pas door wanneer de status op ‘bevestigd’ staat.

Indien je een groepsles of virtual class volgt, vindt jouw online examen tijdens de laatste les plaats.

Opleidingen

Onze studenten doen zo’n drie tot zes maanden over een thuisstudie. Dit gemiddelde is gebaseerd op vier tot zes uur studeren per week. Je mag uiteraard ook langer of korter over jouw opleiding doen.

websiteFaqHeader